S&H was in 1996 de Nederlandse e-fulfilment pionier. Maar onze fulfilmentdiensten bevatte veel meer dan dat; wij boden, als enige Nederlandse aanbieder, de hele multichannel order- en serviceketen onder één dak: 

Passie: dat was hét kenmerk van S&H. Dat voelde je direct als je bij S&H binnenstapte. En dat herkende je bij iedere individuele medewerker; A-spelers die voor en met A-spelers werkten. Al binnen 6 jaar wist S&H, met baanbrekende innovaties, de leidende positie te claimen in de Nederlandse fulfilment markt. Gedurende haar 22 jaar is S&H vaak gekopieerd, maar mede dankzij ruim 40 branche-innovaties, nooit meer ingehaald. Dit leidde er o.a. toe dat S&H van 2014 t/m 2018 vijf jaar onafgebroken de 1e plaats kreeg in de Emerce top-100.

 

S&H richtte zich specifiek op sterke merken waar de dienstverlening hun kernwaarden diende te reflecteren. Dankzij het ketenvoordeel dat S&H kon bieden, bespaarden onze klanten zich veel onnodige schakels, communicatie, kosten en klachten. S&H verzorgde de fulfilment voor o.a. de volgende prominente nationale en internationale marktpartijen: 

Na 22 jaar 'in de linkerbaan' te hebben verkeerd, heb ik S&H in 2018 verkocht aan DSV Solutions'- toen de 4e grootste logistieke dienstverlener ter wereld - die het concept van S&H, zonder mij, wereldwijd kon uitrollen.